Bukefalos 28 år!

Dejta elev på ridskolan?

AnonymSmulis

Trådstartare
Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända sig till eftersom ridskola är lite speciellt. Har en elev (32 år) som inte rider i min grupp men jag har vickat i hennes grupp fåtal gånger, vi har klickat på ett väldigt nära sätt. Hon har hintat om att hon är intresserad av mig, och intresset är ömsesidigt. Mitt dilemma i detta är vad som kan hända om vi börjar dejta. Jag har elever i mina grupper som varit mina bästa vänner i många år och kan vara proffesionell mot dem, och jag kan även hålla proffesionell ton mot nära och kära eftersom min mamma rider för mig också. Problemet för mig ligger mer i om mitt jobb är i fara ifall vi börjar dejta. Finns inga skrivna riktlinjer om att det inte skulle vara okej, men vill höra andras åsikter innan jag ”går vidare”. Om du var min arbetsgivare eller kollega, hade du godkänt det här? Är ju som sagt inte min elev, men vi har ju ändå träffats via jobbet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 133
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 379
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp