Så ser dom ut nu!

loveponies

Trådstartare
Nu är det dags att visa lite bilder på de numera uppvuxna kissebebisarna!

Marshmallow, min favorit, som såldes som blivande avelshanne i blekinge, ställdes ut första gången förra helgen i Kalmar. Det gick toppenbra, han fick en jättebra bedömning, enda negativa var ögonfärgen, som vi vet om att den är lite ljus. Annars bara positivt. Idag fick jag äntligen de efterlängtade bildena på snyggingen, 5 månader gammal:
marshmallow5.jpg

marshmallow6.jpg


Andra hannen, bamsingen Mums-Mums, som såldes till Luleå, lever som en prins! Han är bortskämd till tusen, och han är fortfarande en riktig bamse! Han ska ställas ut i september, och hans ägare är eld och lågor över det! :D Dock skulle han behöva utvecklas lite, han har fortfarande mycket ungkattsutseende, med öron som står rakt upp... :D
Här är i alla fall bilder på nallebjörnen, 5 mån gammal:
mums-mums8.jpg

mums-mums9.jpg

Och här 4 mån gammal:
mums-mums7.jpg


Och lilla sockersöta tjejen Marzipan lever lugnt sällskapsliv i Motala, tillsammans med en nästan jämnårig ragdollkompis. De blev som systrar på en gång!

Här är hon 4 mån gammal:

marzipan5.jpg


Det var allt! :D
 
Oj jisses, har de blitt så stora? :eek: :confused:

Det var ju inte alls länge sedan de var småttingar utan ögon? :angel:

I övrigt, vilka godingar :d :love:
 
Instämmer med bananabambi; det känns som om tiden rinner iväg, det var ju inte alls längesen jag såg dem på kort som små bebisar, bara någon vecka gamla.
De har verkligen blivit stiliga! :love:
 
Japp! Fast det är ju egentligen inte förrän i september, men jag har alldels nyss bestämt hanne, så nu känns det plötsligt så snart!
 
Åh vilka fina katter. Vet inte så mycket om de men de verkar vara jätte härliga.
M vH Mannis, som tingat en ragdoll korsning
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är alla kattungerna utflugna... Marshmallow åkte vi med i tisdags och mötte hans köpare i Söderköping (hon körde ända från Blekinge)...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp