Sadelutprovare

K

kaktusen

Jag är helt nybörjare på ämnet, men jag har nu börjat intressera mig så smått för sadeltillpassning.
Jag undrar om man redan har en sadel, kan en sadelmakare komma ut och kolla hur den ligger?
Sen hade jag tänkt att köpa en begangnad sadel eller åtminstånde inte en från 10000 kronors klassen; hur gör man då med utprovning?
Vad brukar det kosta?
 
Sv: Sadelutprovare

Vanligt pris är 500 kr och uppåt, endel drar av det om man köper sadel från dem, det behöver inte handla om jättedyra sadlar.

Googla på sadelmakare eller sadelutprovare så hittar du säkert någon nära dej:)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 379
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 428
Senast: Gunnar
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 316
Senast: Lixiigirl
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp