Bukefalos 28 år!

Sv: "Samling"

Men om du hittar en tränare att åka till kanske en gång i månaden. Tränaren kan säkert hjälpa dig och medryttaren att lägga upp en plan tills nästa tränings tillfälle. Det är bättre än att inte träna alls i alla fall. Jag tränar för tränare två gågner i månaden. Det fungerar jätte bra! Testa kan man alltid! Lycka till
 
Sv: "Samling"

Ja nu har jag hittat en tränare som jag ska prova!! :rofl: Nu ska jag bara försöka få tag på en medryttare som kan tänka sig att ta lektioner av samma person! Jag hoppas att nå´n kan tänka sig det om man bet. lektionerna...:confused:
 

Liknande trådar

Dressyr Jag kämpar med mina händer. Speciellt i trav har jag en tendens att få raka armar och "för mjuka" händer som inte sluter nog väl runt...
2
Svar
32
· Visningar
2 329
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
5
· Visningar
295
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
3 359
Senast: super
·
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 852
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp