Bukefalos 28 år!

Samsung galaxy 4s - hjälp!

Elwan

Trådstartare
Någon som har en galaxy s4 och har koll på funktioner? Jag jar köpt denna alldeles nylihen men saknar iphonen nåt grymt...
Den drar batteri, vad kan man göra för att göra detta bättre?
Jag stör mig på att när jag lyssnar på musik och det kommer mail/mess etc så blir det uppehåll i musiken, detsamma om jag vill fota.. går det att fixa?
Jag vill ha bort slutarljudet helt och hållet..
 
Sv: Samsung galaxy 4s - hjälp!

Lugn lugn;) Jag har inte svar på dina frågor, men när det gäller Android gentemot Ipone så är det så att du kan ändra om väldigt mycket i android för att passa dig själv till skillnad från Iphone där du är ganska låst oftast. Men det tar ju lite tid innan du hittat på och ändrat alla inställningar som du vill men jag lovar att det mesta går.
 
Sv: Samsung galaxy 4s - hjälp!

Jag har Easy Battery Saver till min S3a, då håller batteriet bra mycket längre :) Det finns en uppsjö av olika batterispar-appar!

Ang att musiken avbryts vet jag faktiskt inte om det går att ändra, det stör inte mig så jag har aldrig letat efter några sådana inställningar!
 

Liknande trådar

Äldre Dags för mig att köpa en ny telefon då min nuvarande har alldeles för lite plats samt hänger sig konstant och är sjukt seg (Samsung...
2
Svar
22
· Visningar
1 439
Senast: pepp
·
Äldre Jag står inför valet av dessa 2 just nu (finns inte råd till det allra nyaste och får välja av det som finns på hemsidan där jag har...
Svar
14
· Visningar
1 243
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp