Bukefalos 28 år!

Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

MM

Trådstartare
Har för tillfället Samsung galaxy II men funderar på att byta till minivarianten just för att den är mindre och passar bättre i min hand. Tvåan är något för stor för mig. Ettan hade jag tidigare och den var perfekt till mig men dessvärre råkade jag tappa den på ett tegelgolv och spräckte skärmen..

Ni som bytt mellan dessa mobiler, är ni nöjda med erat val?
Vad är det mest väsentliga som skiljer mobilerna åt som man märker av?
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Det borde väl finnas någon här som har III mini som kan yttra sig åsikt om den? Är du nöjd med telefonen?
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Jag har en mini och jag är helnöjd! Första gången med en annan tillverkare, har alltid haft Ericsson (Sony Ericsson) tidigare. :D

Den funkar hur bra som helst, men jag fick skaffa nytt SIM-kort för att kunna skicka sms.
Det finns massa smarta funktioner som jag ännu inte satt mig in i, men som verkar himla användbara. :p Den var större än jag trodde att den skulle vara, jag kollade runt på nätet och kollade recensioner bara innan jag beställde telefonen utan att kolla på den fysiskt i en affär.
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Jag har minin..är jättenöjd med den. Jag har inte så mkt att jämföra med iof..min jobbtelefon är en xperia och det är fan det sämsta jag varit med om så min mini blir ju fantastisk i jämförelse.
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Skönt att någon är nöjd med den :)

Är den snabb att surfa runt på?
Blir det bra bilder?
Blixt?
2 kameror, en på var sida på telefonen?
Är den i plast eller metall?

Har känt på den lite snabbt i butik, får åka in igen och kika på den.

Vad har ni för färg?
Om ni har vit, håller den sig vit?
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Surfar inte så mkt på min, men det lilla jag gjort tycker jag är helt ok.
Kameran(-orna) tycker jag tar väldigt bra bilder. :up: Blixt finns, det finns flera olika inställningar man kan göra på kameran.

Den är i nått plastmaterial.

Min är pebble blue, väldigt läcker färg tycker jag. :D
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Jag hade nog köpt en mini, jag föredrar mindre mobiltelefoner, så att man smidigt kan få ner den i fickor osv.
 
Sv: Samsung galaxy II vs Samsung galaxy III mini?

Jag har en mini, material är väl samma som II (plast). Den har en kamera åt varje håll och en stark lampa som blixt. Bilderna blir ok, men inte i klass med II eller III. Går bra att surfa på den. Jag har en blå, men har den alltid i ett plånboksfodral.

Över lag är jag nöjd med telefonen, jag tycker den är mycket prisvärd. Jag tappade den i gruset när den inte ens var en vecka gammal och det blev sprickor i ett hörn och två över displayen. Men det blev väldigt diskreta sprickor (tur?) så jag får typ visa folk sprickorna för att dom ska se det.
 

Liknande trådar

Äldre Jag har haft en Samsung Galaxy SIII mini, efter inte ens en vecka tappade jag den och spräckte skärmen... Hade trasig skärm i nått/några...
Svar
15
· Visningar
1 308
Senast: Presto
·
Äldre Som rubriken lyder så kan jag inte skicka sms med min mobil. (samsung galaxy s3 mini). Köpte den i söndes (11/8), så det ska ju inte...
Svar
0
· Visningar
981
Senast: hajpi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Valp 2024
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp