Bukefalos 28 år!

Sch - Izor sover...

sussisus

Trådstartare
Måste bara visa en bild som jag redan tycker mycket om:
Izor011IzorSoverHosMatte050603.jpg

Izor och hans Stor-Matte (dvs min mamma), detta är taget dagen efter vi hämtade hem honom.
 
Sv: Sch - Izor sover...

Nu när Izor har varit hos oss i nästan 2 veckor är det antingen full rulle eller så sover han.
Och när Izor sover riktigt djupt så ligger han ofta på rygg med alla tassar i vädret, och ibland sträcker han alla fyra ben rakt upp i luften! :love:
Ska försöka fota när han ligger så.

Och "risken" är att vårt lilla vilddjur slickar ihjäl alla han träffar på (i för sig så har han inte träffat så många än) och viftar på svansen så att den trillar av... :D
Hans mamma är likadan och uppfödaren säger att Izors pappa också gör så.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 501
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 266
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 652
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej. Jag behöver er hjälp! Jag har en 2-årig Kokoni (grekisk ras, men ingen gatuhund) Han har drabbats av njursvikt, var inne med honom...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp