Bukefalos 28 år!

SD nu NÄST Störrrsta Partiet Del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp, hoppas ni bor i Stockholm för nu kommer notan

"Finansministern vill spara, minska biståndet och låna pengar för att hantera flyktingkrisen. Men ekonomer vill se andra lösningar. Professor Lars Calmfors föreslår också vissa skattehöjningar."

Det verkar vara en bra strategi, låt våra barn och u-länderna betala ...
 
Dom "flyr för sina liv" men fred, frihet, mat, kost och logi verkar inte stå högt i kurs när man vägrar
bo på landet utan vill bo i storstad.

Hänvisar till #1738 och ett citat från artikeln du länkade till angående vad som hände i Skellefteå:

"– Om man tänker på att det kommer över 1 000 personer per dag så handlar det inte om särskilt många individer, säger Johanna Uhr vid Migrationsverkets pressjour."
 
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".

Det är ärligt talat så vidrigt att jag mår illa.
#inteimittnamn

:yuck:

När man inte trodde att SD kunde sjunga lägre.
 
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".

Det är ärligt talat så vidrigt att jag mår illa.
#inteimittnamn

:yuck:

När man inte trodde att SD kunde sjunga lägre.

Fy fan. Det är som när de kallar sig Sverigevänner, jag blir så vansinnigt provocerad för de är då inte vänner till det Sverige jag är stolt över.
 
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".

Det är ärligt talat så vidrigt att jag mår illa.
#inteimittnamn

:yuck:

När man inte trodde att SD kunde sjunga lägre.

Sjunga? Hej autocorrect.
 
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".

Det är ärligt talat så vidrigt att jag mår illa.
#inteimittnamn

:yuck:

När man inte trodde att SD kunde sjunga lägre.

Nyss Mattias Karlsson i P1. Helt bakom flötet. Man blir tvärförbannad.

"Vi bedömer att svenska folket står bakom" ett flygblad fullt av lögner, halvsanningar och främlingsfientlighet. Hybris? Eller bara dum? Eller låtsas ta poänger?
 
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".

Det är ärligt talat så vidrigt att jag mår illa.

Jag håller med om att det inte är rätt sätt och som jag uppfattade det även osanningar, men hur tycker du de ska avskräckas ?, eller ska de inte avskräckas alls? Moderaternas pressuttalande idag var stenhårt- ohållbart, kommer bli kaos om inget görs, måste stoppas NU, alltså deras uttalanden lät mycket värre än det jag hört sd stå och säga men det är klart , de är ju inga rasister så då går det bra.
 
Jag håller med om att det inte är rätt sätt och som jag uppfattade det även osanningar, men hur tycker du de ska avskräckas ?, eller ska de inte avskräckas alls? Moderaternas pressuttalande idag var stenhårt- ohållbart, kommer bli kaos om inget görs, måste stoppas NU, alltså deras uttalanden lät mycket värre än det jag hört sd stå och säga men det är klart , de är ju inga rasister så då går det bra.

De kunde gjort en poäng med att berätta sanningen, att det är fullt i mottagningen, och undertecknat med sanningsenlig avsändare.

Nu blev det bara rasistisk propaganda full av lögner som de dessutom undertecknar med mitt namn. Så jävla lågt.

Jag menar, antingen är ju situationen avskräckande eller inte. Om man måste ljuga för att få den avskräckande, så finns ju inte själva behovet av att avskräcka.
 
Håller med dig, de kunde gjort det bra och hämtat poäng där, det finns ju ex inte boenden, men var du lite glad och tacksam- det slår antagligen mest tillbaka på sd själv.
 
Jag håller med om att det inte är rätt sätt och som jag uppfattade det även osanningar, men hur tycker du de ska avskräckas ?, eller ska de inte avskräckas alls? Moderaternas pressuttalande idag var stenhårt- ohållbart, kommer bli kaos om inget görs, måste stoppas NU, alltså deras uttalanden lät mycket värre än det jag hört sd stå och säga men det är klart , de är ju inga rasister så då går det bra.

Offerkofta off please. Ursäkta franskan, men nog fan finns det bättre alternativ. Det är ett riksdagsparti, uppenbarligen fullt av inkompetenta och okunniga politiker, men fortfarande ett riksdagsparti. Lögner? Osanningar? "Mvh Svenska folket"? Det är ju så dumt man storknar. Det kan inte ha skett något liknande i svensk historia.

Om Moderaterna uttryckt sig värre än vad du hört från SD, då kan du ärligt talat inte ha hört mycket. Det är en googling bort - rasistiska, främlingsfientliga uttalanden, uppvigling till våld och domedagsretorik.
 
6 veckor till Jul. Fortsätter det i oförminskad takt som förra veckan har vi 60.000 till
att inkvartera. Var?
 
Hänvisar till #1738 och ett citat från artikeln du länkade till angående vad som hände i Skellefteå:

"– Om man tänker på att det kommer över 1 000 personer per dag så handlar det inte om särskilt många individer, säger Johanna Uhr vid Migrationsverkets pressjour."

Fyra unga skurna på flyktingboende
En till sjukhus. ”Ser ut att vara ett bråk som skett internt på boendet.

Nämen? Inte SD alltså? Eller kanske det är flyktingsympatisörer?
 
Nyss Mattias Karlsson i P1. Helt bakom flötet. Man blir tvärförbannad.

"Vi bedömer att svenska folket står bakom" ett flygblad fullt av lögner, halvsanningar och främlingsfientlighet. Hybris? Eller bara dum? Eller låtsas ta poänger?

64% Vill minska invandringen nu. Så det är en kraftig majoritet av Svenska folket.
 
64% Vill minska invandringen nu. Så det är en kraftig majoritet av Svenska folket.

DET SPELAR INGEN ROLL. Ingen, absolut ingen, utan 100% majoritet i riksdagen, kan skriva under en sådan sak. Det är maktmissbruk på högsta nivå.
 
Om Moderaterna uttryckt sig värre än vad du hört från SD, då kan du ärligt talat inte ha hört mycket. Det är en googling bort - rasistiska, främlingsfientliga uttalanden, uppvigling till våld och domedagsretorik.

Jag har inte googlat. Vad är nu de bättre alternativen för något i dagens läge?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
12 324
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Relationer och är på väg att bli näst störrsta partiet i Sverige. I senaste Yougov tilldelas SD hela 19% och nu är det hausse på SD. Å det som är...
107 108 109
Svar
2 178
· Visningar
86 642
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp