Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2023

Och som alltid @Nixehen

Ett fantastiskt initiativ att åter igen dra igång detta årliga event.
Det är sjukt kul.

Jag beklagar såå att du fått tråkig konsekvens av detta roliga. Det känns inte helt bra i magen.

🤗❤️

Instämmer helt! Jag har förstått att det varit ett tungt år på flera sätt, så det är fint att du ändå tog dig tid att ordna med med detta @Nixehen.

Så jag såg det också som ett hedersuppdrag att försöka tänka ut klappar som kanske skulle kunna pigga upp lite i detta, och därför blev jag personligen alldeles extra förbannad över den som gör något så fegt och nedrigt som att skicka sina enfaldiga åsikter i ett anonymt brev. Vem det än är så hoppas jag att den har haft en riktigt usel jul.

Och håller tummarna för att sonen snart kryar på sig och att ni får några fina och avkopplande helgdagar tillsammans. :heart
 
Tack allihop! ❤️ Secret Santa har blivit en stor del av mitt julfirande och det ska mycket till för att det inte ska bli av även kommande år! 😁🎅🏻

Tack också för att ni skött er så himla fint i år, alla har skickat i tid, allt har flutit på (nå, förutom att Postnord är ute och flyger vilse med en klapp… Men det är ju bortom vår påverkan så att säga.)

God fortsättning till alla ”mina” småtomtar här på buke! 😍😍🎅🏻

/Big Santa
 
Tack allihop! ❤️ Secret Santa har blivit en stor del av mitt julfirande och det ska mycket till för att det inte ska bli av även kommande år! 😁🎅🏻

Tack också för att ni skött er så himla fint i år, alla har skickat i tid, allt har flutit på (nå, förutom att Postnord är ute och flyger vilse med en klapp… Men det är ju bortom vår påverkan så att säga.)

God fortsättning till alla ”mina” småtomtar här på buke! 😍😍🎅🏻

/Big Santa

Tack för du fixar med detta, det är SÅ roligt!! 😍!! God fortsättning till dig med 🥰
 
Tack allihop! ❤️ Secret Santa har blivit en stor del av mitt julfirande och det ska mycket till för att det inte ska bli av även kommande år! 😁🎅🏻

Tack också för att ni skött er så himla fint i år, alla har skickat i tid, allt har flutit på (nå, förutom att Postnord är ute och flyger vilse med en klapp… Men det är ju bortom vår påverkan så att säga.)

God fortsättning till alla ”mina” småtomtar här på buke! 😍😍🎅🏻

/Big Santa
God fortsättning och tack för allt engagemang du lägger ned.
 
För väl skulle jag inte vilja säga. 🤗
Well…hade jag skrivit att det kom från mig..hade du vetat direkt att det var jag. Eller?
Stämmer har ingen koll på dig. Har nu provat båda tesorter gillar dem båda två :)
Men så himla trevligt o höra. Blå Blom tänkte jag skulle vara gott m Keemun var jag lost på hur det skulle tas emot.

Era teer är import Gotland.
 
Till mina vänner i de julpappersberoendes riksförbund.

Jag har precis fått reda på att sambons sida av släkten tänker avskaffa allt vad julklappar heter till nästa år. HUR ska jag överleva? Måste jag ha dubbla SS-mottagare eller t ex köpa godis och slå in varje godisbit för sig? Jag känner mig redan deppig över tanken på att bara få slå in något enstaka paket till nästa jul. :cry:
 
Secret Santa -> Snäll Bukefalist

Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
Piglet82 -> parellikusken
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll
Snurrfian -> Hagel
Jeps -> Takire
Miiikaela_ -> Malin_L
Tranan -> cili
Lillgrådis —> Nixehen
Blacksmithfarm -> Madalitso
Madalitso -> Ninnurur
Sonic76 -> cambodia
athena_arabians-> _Elly_
Diabetikern -> Ii-ssis
Malin_L - > AbCdE
Keb71 -> Asko
WS6 >> Blacksmithfarm
cirkus -> Lillgrådis
Mirre -> Hippocampus
Klara -> Calmiche
Barbabelle -> EZMK
ii-ssa -> sonic76
Therese1988 -> Bapelsin
Fjordfrälst -> Masse
Ninnurur -> Fjordfrälst
Halcyon -> cirkus
AbCdE -> zassoo
Squie -> Tranan
Hippocampus -> Ceta
Caoimhe -> grodan21
Lumos_nox -> Snurrfian
Cattis_E-> Wingates
EZMK -> Keb71
Takire -> WS6
Parellikusken -> gul_zebra
Nixehen —> Miiikaela_

Bonusen:
Squie -> Islandshästryttare
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 703
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 884
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 816
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 572
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp