Bukefalos 28 år!

Segt Buke?

Sv: Segt Buke?

Det är fortfarande segare än vanligt för mig, men bättre än igår och framförallt bättre än i förrgår då det var snudd på omöjligt att komma in.
 
Sv: Segt Buke?

Nu är det dags igen...tyfusan vad det segar! Ändå har jag "trollat bort" reklambanners...

Hur då :p

*KL*

Buke är mycket segt ibland och jag sitter på en 150/150 lina och en (relativt) ny spel dator med hög prestanda så det är knappast på min sida. Undrar jag om det inte är något problem med bukes operatörs sida, kanske inte klarar det höga trycket på all ny reklam och rörliga banners. Bara en tanke.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: tott
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 770
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 527
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 790
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp