Bukefalos 28 år!

Senaste på våra katter *bildtråd*

Sv: Senaste på våra katter *bildtråd*

Fyller på med våra två cornish rexflickor då.

fonsterkatter.jpg


Vita Sissi med sin silversköldpaddsfärgade mamma Juppi. Skojigare katter får man leta efter :love::love:
 
Sv: Senaste på våra katter *bildtråd*

Kl.
Min lilla missebebis är inte en bebis längre, utan en mamma. En av de små liven:
DSC_1718.jpg

Chardonnay: Tackar, eller vad man säger. :-)

Kl.
Såhär ser just den lilla parvlen ut just nu, en riktig tjockis. Jag och mamma trodde inte den skulle klara sig vid födslen, då den var jätteslö och ville inte söka sig till mamman. Nu är den störst. :angel:

bild1.jpg


Lite OT, men när kan man se ifall de blir långhåriga eller korthåriga? (Pappan korthårig, mamman långhårig)
 
Sv: Senaste på våra katter *bildtråd*

bild 4 - dregar din katt ? de där vita vid sidan :)) , sånt gör min katt bara när den blir lite ompysslad så ska den dreglaa o dregla och kan vara lite irritarenda emellan :P men i love him :love:
 
Sv: Senaste på våra katter *bildtråd*

Jag lyckades ha kameran framme vid rätt tillfälle...Och bilder stämmer ganska bra in på honom!! Han är en liten "huggorm" Haha!! :D
 
Sv: Senaste på våra katter *bildtråd*

Kl och puttar upp tråden* :laugh:

Jag får hjälp med plugget av mina två:D

Perserkorsningen Tessie och norsk skogkatten "Pipen"(Charity Burbage):love:

DSC00353.jpg
 
Sv: Senaste på våra katter *bildtråd*

Vilka häftiga ögon!

Min fina Nova som för tillfället bor hemma hos mamma och pappa eftersom jag inte bor i Sverige. Saknar henne såååå!
nova-ii-012_108426285.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: Bison
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 931
Senast: cirkus
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp