Bukefalos 28 år!

"senaste trådarna"

Sazalamel

Trådstartare
Undrar bara varför det bara är häst & tävlingsforum som syns bland dom senaste trådarna? varför är inte snack & annat med?
 
Sv: "senaste trådarna"

Jag ser trådar från alla forum nu när jag går in. Det man ser är de som är olästa, har du markerat forumen som lästa så får du inte upp de trådarna... Markerar du tex alla forum under snack, ja då kommer det inte upp några trådar från snack, de är inte nya för dig...
 
Sv: "senaste trådarna"

var markerar jag dom är det under inställningar eller nåt?
Känner mig som en komplett idiot ibland:crazy:
Jag ser bara inlägg från häst o tävling och deras underforum. (på bukes första sida, trots att jag skriver i flera andra)
ser alltså inte Om Bukefalos eller gnägg och annat
 
Senast ändrad:
Sv: "senaste trådarna"

När det handlar om de senaste trådarna som syns på Bukefalos förstasida, så är det riktigt att trådar från "chatt-forumen" inte visas där.
Jag tyckte det var lämpligt att göra så, då det läggs väldigt många nya inlägg på "chatt-forumen" vilket innebär att det nästan enbart blir sådana chatt-inlägg på förstasidan.

Med hjälp av Nya inlägg, ovan, kan du se de senaste trådarna från alla forum.
 
Sv: "senaste trådarna"

var markerar jag dom är det under inställningar eller nåt?
Om du är inne på de olika forumssidorna, så högst upp på samma rad som det står tråd i forum senior (eller vad man nu än är inne i för forum
längst till höger finns det en länk som det står forumverktyg, klickar man där kommer det upp en meny och det står markera forum...

Men jag förstår nu att det inte var det du frågade efter...
 
Sv: "senaste trådarna"

Tackar även dig, blev ju "2 flugor på en smäll" :)
hade nämligen funderingar på det också. Är en sån där som bara måste veta hur/varför o,s,v,...
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 244
Senast: Daff
·
  • Artikel
Hästnyheter Den senaste tiden har polisen patrullerat i Jordbro och Västerhaninge till häst. Det har väckt frågor – bland annat om bajs.
2
Svar
27
· Visningar
2 743
Senast: Sel
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 710
Senast: fio
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 506
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp