Bukefalos 28 år!

Senskydd i läder

M

Muffe

Skulle vilja ha ett par senskydd i läder för tävling. Väljer mellan Hööks nya med kardborre och Dyon´s med kardborre. Vill ha bred kardborreknäppning för det är smidigare än massa små remmar.

Vet inte vilka jag ska välja, någon som har tips och erfarenheter o dela med sig av?
 
Sv: Senskydd i läder

om du nu väljer mellan dåligt och bra så skulle jag helt klart tagit dom bra. dyon alltså!

har du råd med dyons så ta helt klart dom. kan inte jämföras i kvallite med något från hööks.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
631
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 064
Senast: Sel
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 367
Senast: geting
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 256
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp