Bukefalos 28 år!

shires täcken

B

Bella_Bus

shires täcken, har dem ngn hemsida som ngn gullig kan länka till? ;)
 
Dom har inte bara bra priser, dom har bra täcken också... ;) (Kan starkt rekommendera deras fleecetäcken! :love:)

Mvh Huntress
 
Då får jag väl bryta trenden :D, jag gillar inte dom, köpte ett täcke ifrån dom i höstas..kostade lite drygt 600kr och efter vintern började det läcka som ett såll....har fått impregnera det massor och nu är det väl någerlunda OK..men spöar de ner så går de inte!!
 
Måndagsexemplar? :confused:
Finns fler i stallet som har Shirestäcken, och alla är lika nöjda. Finns inte ett täcke som har börjat läcka!

Mvh Huntress
 
har två till i stallet vars täcken läcker..en har samma som mig och en annan ett vintertäcke..kan dock ha fått måndagsexemplar, vet ju fler som är nöjda med dreas åxå.
 
Jaa, brukar ju vara så med alla täcken, alla blir inte lika bra! ;)
Hehe, beställde ett täcke av dem en gång och så efter första gången jag använt det (hade impregnerat innan) så läckte det, jag fick då ett nytt! :cool:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
448
Utrustning Behöver nya stövlar -måste vara mjuka, ej ha ngn snörning & rätt billiga… Hjälp tack
Svar
5
· Visningar
569
Senast: zarmino
·
Hästvård Jag har läst en hel del annonser för stallplats senaste tiden och frasen i rubriken är väldigt vanlig. Men betyder det att man lägger...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 799
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Hej, jag har ett flugtäcke från Horseware som nog har blivit uttöjt i bogen och sitter inte riktigt bra längre, men tänkte behålla det...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp