Bukefalos 28 år!

De som har ordentlig utsida håller bra mot både regn och hästtänder tycker jag! :D De med tunnare yttertyg är mycket sämre mot tänder men fungerar ok i regnet.
 
Jag har bara Shires till min och de håller! Flera säsonger och blir inte sämre efter tvätt - jag är helnöjd!!! :)
 
tycker dom är jä'ttebra. jättebra passform på min maxade d ponny. Bra rpiser också. ska nog köpa ett regntäcke lite längre fram nu..
 
Har ett termotäcke från Shires, det är jättebra! Inget skav, ligger jättebra osv. Snyggt oxå! :)
 
jätte bra.
Bra passform, håller tätt, slitstarka, och håller år efter år.

rekomenderar dem verkligen!
 
jag har de täcket som visas på första bilden och de är ett vinter täcke och jag är skit nöjd med de
 
jag har två täcken (shires) och jag är jätte nöjd med de och de är slitstarka har en häst som bitter i täcke och den håller än.jag tycker att de är bra :rofl:
 
Har två fleecetäcken som jag är supernöjd med! Snygga, funktionella och de har hållit i evigheter! :love:

Mvh Huntress
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
446
Utrustning Jag villhöver ett regntäcke för de lite varmare dagarna som egentligen är för varma för att täcka, men för kalla för att gå med regn ett...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
508
Senast: grådis
·
Utrustning Är detta täcke värt sitt pris? Verkar bara finnas med disc front? Har provat disc front på vanliga täcke förut men tyckte inte om det...
Svar
15
· Visningar
1 357
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp