Bukefalos 28 år!

SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
silverfargad-bordslampa-miss-k-i-retrodesign-8aca-653272.jpg

I dag flyttade Miss K lite hastigt och lustigt in hos mig (inte min bild då)! Men jag är inte den som är den.
 
Jag har ett lyxproblem... Jo, jag och mitt ex köpte en jättefin taklampa, som han sen behöll. Jag kan ju köpa mig min egen såna, men frågan är om den kommer att påminna mig om förra boendet och det? Och inte kännas som min och nytt. Som sagt, ett fjantigt problem kanske, men hur känner ni när det gäller sånt, är det något ni funderar över?

//r
 
Jag har ett lyxproblem... Jo, jag och mitt ex köpte en jättefin taklampa, som han sen behöll. Jag kan ju köpa mig min egen såna, men frågan är om den kommer att påminna mig om förra boendet och det? Och inte kännas som min och nytt. Som sagt, ett fjantigt problem kanske, men hur känner ni när det gäller sånt, är det något ni funderar över?

//r
Jag hade nog inte reflekterat över det mer än att jag kanske vill ha en annan färg. Annars hade jag skitit i det om jag tror att det passar på nuvarande ställe också. :)
 
@pepp Jo, jag har sett det där, men tycker inte den sorten är lika charmig. Jo, det lär väl komma ut såna på blocket =) Kan absolut måla om. Det finns faktiskt precis ett sånt jag vill ha på mitt jobb också, ska fråga där vart det är ifrån =)

//r
 
2f76a2d0-2da7-4aa8-8d3f-846b60be31bd.jpg

Den här dyker upp hos oss på tisdag, var inte helt enkelt att hitta någon som vi gillade bägge två och som hade ett tyg som var hyfsat lik sängens :up: Hade varit enkelt om vi gillade ngn av Jensens modeller, men dom var ju tråkiga alla tre :cautious:
 
Jag sitter och letar efter hissgardin till mitt kök. Tycker det är jättesvårt att hitta :cautious:

De ska vara enkla gärna vita med något diskret på en blomma eller en text. De jag har hittat har inte fallit mig i smaken.

Om någon vecka ska det inhandlas nytt köksbord (tror jag ill ha ett litet runt) samt 4 stolar. Har mina ögon på lite kraftigar stolar i tyg. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp