Bukefalos 28 år!

SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nytt, men ändå inte :) en tunna att ha hundkläder och sånt i. Tänkte först måla eller klä om den, men färgen var finare på riktigt än på bild :)

20170122_102320_58847ed4e087c308161af043.jpg
 
Håller öå och fixar lite mer i badrummet.
Jag ska ge det en lyxig känsla!
Det är stort med ett badkar på tassar. Har ställt in en stor kandelaber.
Har just köpt en kristallkrona (inte äkta) som jag ska pröva om den passar. Sen ränkte jag köpa ett nytt duschdraperi samt en tofs att hålla ihop det.
Har redan en duschdraperi stång i form av en cirkel som också känns lite lyxig
 
Håller öå och fixar lite mer i badrummet.
Jag ska ge det en lyxig känsla!
Det är stort med ett badkar på tassar. Har ställt in en stor kandelaber.
Har just köpt en kristallkrona (inte äkta) som jag ska pröva om den passar. Sen ränkte jag köpa ett nytt duschdraperi samt en tofs att hålla ihop det.
Har redan en duschdraperi stång i form av en cirkel som också känns lite lyxig

Låter jättesnyggt men jag är tveksam till om man får ha det i badrummet? Kolla upp IP klass innan du hänger upp den.

Ellos har fina kristallkronor.
 
Återkom gärna med recension och bild! Är på jakt efter lampa, kristallkrona eller annat i klassisk stil, till badrummet. :)

Frågan var inte ställd till mig men vi har den här i badrummet (bland annan belysning), från Clas Ohlson.
9009794777118.jpg


Finns en fullvuxen kristallkrona i samma serie som vi har i vår ena matsal :)
 
Jag gillade inte vår antika soffa så jag skänkte bort den. Jag vill ha en blå soffa till vårt vardagsrum. Vi har varmgrå väggar och ekfärgat(?) golv. Men jag kan inte hitta något jag gillar. Någon som känner att dom vet om någon snygg mörkblå soffa? :)

0g83pl1.jpg
 
Jag gillade inte vår antika soffa så jag skänkte bort den. Jag vill ha en blå soffa till vårt vardagsrum. Vi har varmgrå väggar och ekfärgat(?) golv. Men jag kan inte hitta något jag gillar. Någon som känner att dom vet om någon snygg mörkblå soffa? :)

0g83pl1.jpg
Mio har ett sofftyg som heter Luminata blue, som åtminstone i katalogen ser snyggt ut. Sen kommer Ikea med en blå sammetssoffa i april.
 
Jag gillade inte vår antika soffa så jag skänkte bort den. Jag vill ha en blå soffa till vårt vardagsrum. Vi har varmgrå väggar och ekfärgat(?) golv. Men jag kan inte hitta något jag gillar. Någon som känner att dom vet om någon snygg mörkblå soffa? :)

0g83pl1.jpg
Köpte nyligen en underbar soffa på Mio och de har oerhört många tyger till sina soffor. På hemsidan visades soffan vi köpte i tre färger men väl i butiken drog säljaren fram en vagn med hundratals tygprover. Säkerligen fanns där flera fina blå nyanser.
 
Mio har ett sofftyg som heter Luminata blue, som åtminstone i katalogen ser snyggt ut. Sen kommer Ikea med en blå sammetssoffa i april.

Åh jag gillar den färgen! Sammetssoffa låter skitsnyggt, men det lär väl vara en hårmagnet. :eek:

@Nebraska Hahah! Han sover i sängen, så det går ingen nöd på honom. :love:
 
Köpte nyligen en underbar soffa på Mio och de har oerhört många tyger till sina soffor. På hemsidan visades soffan vi köpte i tre färger men väl i butiken drog säljaren fram en vagn med hundratals tygprover. Säkerligen fanns där flera fina blå nyanser.

Tack för tipset! Ska åka dit och fråga. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp