Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

kl

Mitt nya träns och ett pannband.

hdr1.png


ggc1.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

kl

Nytt täcke!
decortcke_514075d49606ee5fc1bc5c71.jpg

Ha ha! Jag var så fixerad vid att titta på täcket så jag trodde du hade knögglat ner en liten vit extra ponny i det! Jag tittade lite slarvigt och kunde inte bli klok på var de två "överflödiga" vita benen kom från som "sticker ut" upptill vid höger bog... fanns liksom inget som hörde till benen - inte förrän jag släppte tanken på att det måste vara en till helvit häst och lyfte blicken lite till. :rofl:
 
Sv: Shoppingtråden del 3

kl

Hittade denna på 75% REA :banana: 349 kr!!!:banana:

jacka_zps88285c34.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Köpt mig ett fleecefodrat reflex ridtäcke :) samt en ny sjukt snygg ridhjälm!! :D min är gammal (dock fint skick utseendemässigt men snäppet för stor OCH avramlad med två gånger med huvudet före)

Ska köpa mig en ny brun lädergjord med resår också och kanske en fårskinnspadd hmm.
 
Sv: Shoppingtråden del 3

vaaaaaa hhahaha

tur att jag inte har eget, jag skulle bli en ponnysamlare! Sitter och hittar små söta ponnys hela tiden på annonssidor som skulle passa "min flock" så himla bra :rofl:
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Några av mina nyaste inköp;

eb3c2f7c-e552-401b-b462-ade390a7614b_zps8b28453a.jpg

Lamicell transformer

WP_000457_zps1c2b4c7f.jpg

Spooks Finya

Köpte även KL-stövelstrumpor, fårskinn till hästens transportgrimma + ett nytt 3,5m lastningsrep och dressyrspö.
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Kan ju tillverka egna :D

Limr har fått en rockard också, en billig som får duga tills vi vet om körning är något för lilla russet!
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Grattis vilken fin!

Idag, efter en lång väntan kom min 30års present till mig själv. Ett par königs sir i färgen sherry. :love::love::love:
Vet inte om jag vågar ha dom i stallet...
image_zps4ea3c269.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Ååh vad fräcka! Varje gång jag ser att någon köpt tjusiga stövlar vill jag också ha stövlar trots att jag har ett par jättefina som jag älskar :D det är nog en sjukdom :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 664
Senast: Lyan
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
911
Senast: Linda_A
·
Mat Nu har den tredje i raden av likadana stektermometrar (köpta på Ica) gått sönder och jag får nog köpa något dyrare för att bli nöjd...
Svar
5
· Visningar
359
Senast: Human
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
892
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp