Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Senaste shoppingen :D
Ett brunt träns från Hööks "wexford" tror jag det hette eller nått liknande, endast 299 kr ett riktigt kap ;)

dsc_0567_511aa91ee087c31768b8ac1d.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

KL
Idag kom frökens nya täcke som jag hade turen att hitta på utförsäljning. Ett Amigo 1200d medium (200g). Letat efter ett vettigt 200g-täcke halva vintern, men antingen har slitstyrkan varit för låg eller så har priset varit för högt. Inte supersnyggt med rött på en fux, men helt okej ändå. Dessutom ser min flicka kanske för en gångs skull ut som en flicka. Alla tycker att hon ser ut som en vallack :(.

 
Sv: Shoppingtråden del 3

Täcket är jättesnyggt på henne :love:

Själv har jag bara köpt 3 st 3d bett till hästen som jag ska testa i helgen, eller rättare sagt medryttaren ska testa dom i helgen... ;)
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Jag har köpt ny kavaj...
rosakavvajjgra.jpg

Kingsland Hale

Även ridbyxorna är nya, från Hööks. Ridstövlarna är köpta för ett år sedan, men det är första gången de används, oxå dom från Hööks.
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Nice!

Jag har egentligen köpstopp fram till GHS, går sådär :angel: Jag har dock en klausul på mig köpstopp som säger att det inte gäller bra priser! Så detta kom för några dagar sedan och jag väntar på ett paket till :p
08F24393-BB33-4AC0-B278-0A2AAD219C97-13774-0000094BA6C74301_zps554bc2f5.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Ridbyxor Excellent från Hööks
IMG_4661_zpsa8cd0999.jpg


Hackamore från Citygross
IMG_4710_zps2a990960.jpg


Ridhjälm Trend från Hööks
IMG_4799_zps5cd17ed2.jpg


Stallbandage från Hööks
IMG_4816_zps85aaeb28.jpg


:laugh:
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Kl
Åkte iväg med förhoppning att fynda på utförsäljning, de hade stängt... istället åkte jag till butiken bredvid och kollade runt lite, snubblade över ett par ariat quantum på kampanj pris... kunde inte lämna dem där :o så nu har jag 2000kr mindre att köpa sadel för :rofl:. Såg nu i efterhand att affären hade billigare ariat modeller också men dessa är otroligt bekväma :p
Så kommer inte köpa nya skor på sisådär 20 år nu :rofl:
 
Sv: Shoppingtråden del 3

var det outletten i Flyinge du skulle till som var stängd? har de stängt helt nu?
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Har köpt ett par helt underbara ridstövlar på 50% rea (betalade 1150 kr. Ord 2300 kr)

Mountain Horse Venice

Nytt001_zps5aa2633c.jpg


Har även blivit inhandlat ett par bruna Mountain Horse Allison helskodda ridbyxor.
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Hör inte till tråden men måste fråga dig.
Har du stängt ner din blogg? var en av mina favvisbloggar men verkar inte funka längre på länken bland mina favoriter!?
:(
Var kanske ingen rolig läsare då jag aldrig kommenterar men uppskattade din blogg iallafall.
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Min skithäst har fått ett nytt träns:) Och en ET-behandling som var betydligt dyrare och nyttigare:D

Iaf, beställde Catagos islandsträns när de hade 50% på sina träns, har funderat på det sen det kom i höstas, så nu slog jag till! Skulle ha det till hackamoret, så tyvärr var jag tvungen att klippa sönder nosgrimman lite, men ska nog hitta ett träns att använda nosgrimman till, för den är jättefin.

Hästen var inte särskilt intresserad av att bli fotad och kedjan var på tok för lång så det får fixas, men lite ser man iaf.

CC60C18D-B6E3-46BB-8B5D-DC907D7431EA-38026-00004C30095C09CC_zps12d5d870.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

*kl*
Jag håller nog på att köpa mig en loksele :love:.
Ska bara vänta på ett sista utlåtande från en med betydligt mer kunskap kring selar än mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
814
Senast: Linda_A
·
Mat Nu har den tredje i raden av likadana stektermometrar (köpta på Ica) gått sönder och jag får nog köpa något dyrare för att bli nöjd...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Human
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
478
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp