Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har, efter mycket trassel, fått hem ett paket från hööks :D En regnoverall till Ebrah, ännu en leksak och överdrag till bilens säten som ska användas när vi åker på tävling och det blir smutsigare i bilen än vad det brukar bli...

Bild på overallen kommer senare, hoppas jag ;) Det är första gången jag köper någon form av "kläder" till henne som det är tänkt att hon ska kunna ha som vuxen! Hoppas jag gjorde rätt som valde en overall i en storlek större än Aysus overall som hon hittills lånat...
 
Här testar Ebrah sin nya leksak:
12670923_610107065804344_574460955209365966_n.jpg



Jag orkar inte fotografera overallen, men det är en sån här:
12705219_603300999818284_3456856601949127812_n.jpg

På bilden lånar hon Aysus overall. Hennes egna är en storlek större och helsvart (för att jag snabbt ska se vem som ska ha vilken overall). Jag önskar att overallen fanns i lila, eller grön, eller någon annan rolig färg!
 
Har ni sett Hurttas nya limited edition puppy collection ? :love: Så fint! Vill ha ett rosa/brunt halsband men dom finns bara i fasta, jag är så lat så jag föredrar halvstryp.. Hmm.. Kanske värt det ändå? Fast jag har köpstopp :o
 
Var med svärmor på utställning i Hässleholm idag, eftersom jag ska ställa imorrn köpte jag två stolar och lite acana som träningsgodis när vi är hemma.
IMG_20160227_151544_zpsdxivzbin.jpg
 
Åh var nere i hos Hundcenter igår och såg dem, det är mycket mjukare matrial än vad de har i sina andra halsband/selar vilket jag gillade! Jag som inte ens gillar rosa skulle ha kunnat köpt hem det rosa halsbandet och kopplet. :p
Åh! Perfekt! Jag är inget Hurtta-fan direkt men dessa färgkombinationer var ju to die for. Låter lovande att dom är mjukare!
 
Har ni sett Hurttas nya limited edition puppy collection ? :love: Så fint! Vill ha ett rosa/brunt halsband men dom finns bara i fasta, jag är så lat så jag föredrar halvstryp.. Hmm.. Kanske värt det ändå? Fast jag har köpstopp :o
But nooo, hittar inget när jag googlar :( Hoppas någon butik här tar in dom så man kan klämma-känna :D
 
@Vastgota nu har jag använt byxorna från Hööks vid några tillfällen. Har haft dem när jag släpat ris och sly i trädgården, har haft dem på hundträning, på promenad, hemma i soffan osv och de är toppen. Ska nog köpa ett till par.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 343
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 082
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
747
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 904
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp