Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad pratar ni om - vad skulle sitta på händerna på jackan :confused::confused::confused::p
Only for you orkade jag leta upp en bild :D
ayz9oddrpurvmyay4hzg.jpg
 
Jag beställde lite saker i morse, och har redan fått mail om att sakerna blivit skickade! Om posten inte tar överdrivet lång tid på sig så har jag nog beställt från världens snabbaste webbshop :p

Först och främst köptes en ny tygbur. Jag behöver något som både Aysu och Ebrah kan vara i. Dessutom är den lila :love:
7426_valphage-lila.jpg


Eftersom det saknades 100kr innan det blev fraktfritt och frakten skulle gå på.. jag tror det var 69kr, så kändes det lika bra att shoppa tills det blev fraktfritt ;) Därför köptes även en kylduk (det lär både jag och Ebrah uppskatta i sommar!), en lila, såklart.
6950_kylduk-alla-i-burk.jpg

Sedan köpte jag en klicker. Jag har haft en av den här modellen för flera år sedan, men den tuggade Wahidah sönder... Jag gillade den verkligen och har länge funderat på att köpa en ny sådan. Nu äntligen blev det av:
7590_47049-klicker.jpg
 
Jag beställde lite saker i morse, och har redan fått mail om att sakerna blivit skickade! Om posten inte tar överdrivet lång tid på sig så har jag nog beställt från världens snabbaste webbshop :p

Först och främst köptes en ny tygbur. Jag behöver något som både Aysu och Ebrah kan vara i. Dessutom är den lila :love:
7426_valphage-lila.jpg


Eftersom det saknades 100kr innan det blev fraktfritt och frakten skulle gå på.. jag tror det var 69kr, så kändes det lika bra att shoppa tills det blev fraktfritt ;) Därför köptes även en kylduk (det lär både jag och Ebrah uppskatta i sommar!), en lila, såklart.
6950_kylduk-alla-i-burk.jpg

Sedan köpte jag en klicker. Jag har haft en av den här modellen för flera år sedan, men den tuggade Wahidah sönder... Jag gillade den verkligen och har länge funderat på att köpa en ny sådan. Nu äntligen blev det av:
7590_47049-klicker.jpg
Wow finns kylduken både i rosa och lila :banana: mina hundars färger..eller jag har ju bara en än men har redan bestämt att valpen skall ha lila som sin färg.
Frågan är om buren ska vara rosa eller lila :p
 
Idag kom mitt halsband. Blev överraskad över att det var så brett och kraftigt. Visst, det står att det är 2 cm brett, men ofta brukar sådana mått vara lite något överdrivna om man väl tar fram måttbandet och mäter själv, inte denna gången, lyckligt vis.

I vanlig ordning när det gäller detta företaget så fick jag halsbandet och fraktsedeln i en låda som var som en större skokartong. Vet inte om det är en ovanlighet för dem att kunder bara beställer enstaka små föremål eller vad det är, men det är inte första gången det händer att man får en orimligt stor låda när man handlar därifrån.
 
I vanlig ordning när det gäller detta företaget så fick jag halsbandet och fraktsedeln i en låda som var som en större skokartong. Vet inte om det är en ovanlighet för dem att kunder bara beställer enstaka små föremål eller vad det är, men det är inte första gången det händer att man får en orimligt stor låda när man handlar därifrån.

Fick en liknande go leverans till jobbet i förra veckan.... :D
12744299_10153510866247582_255128049899325219_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 623
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 160
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
802
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 166
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp