Bukefalos 28 år!

Showen har börjat

Sv: Showen har börjat

Ååååå, jag undrar om de har samma show i morgon! Jag får väl vänta tills på söndag och se om jag kan hitta några klipp, så jag inte tjuvkikar på någonting :D
 
Sv: Showen har börjat

Inledningen är med på premiären ikväll, matinen imorgon och galan på söndag. Julavslutningen är med på alla shower (dvs inte rena tävlingsföreställningar).
Missar du det på de föreställningar du ser så är det säkert med på sammanfattningen som sänds på SVT innan jul!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sweden International Horse Show vill göra det möjligt för fler ridklubbar att gå tillsammans på vinterns stora hästfest - därför...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag börjar den stora hästfesten i Friends Arena, när Sweden International Horse Show drar igång i dagarna fyra. Men slutet av november...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I helgen samlas världens ridsportelit i Stockholm för 2021 års upplaga av Sweden International Horse Show. Evenemanget pågår från...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I år bjuds det på mer innehåll än någonsin under Sweden International Horse Show – både på Huvudarenan och den nya Mässarenan. För att...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp