Sirius släpen något att ha?

Wonderwoman

Trådstartare
Någon som har/haft Sirius släp och kan berätta mer om dem? Eller någon typ av erfarenhet av dem? :)
 
Jag brukat låna ett sådant! Tycker väldigt mycket om det. Bra med plats framför hästen. Man själv får plats att stå och tränsa och sånt. Sadelkammaren är väldigt stor och rymlig. Enkel att köra trots sin storlek! Jag skulle helt Klarlunds tänka mig ett sånt själv!
 
Tack för svar! Är inne på att långtidshyra ett i ett par månader för att sedan se om det blr ett sådant ^^
Håller även på att ta E kort så känns dumt att köpa innan det är grejjat ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänker att det nog finns flera här som äger hästsläp. Vad skulle ni säga att ni uppskattar med ert släp och är det något med ert...
2
Svar
20
· Visningar
1 234
Senast: MiniLi
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 115
Senast: Smurfoff
·
Utrustning Vi kommer ev bli med släp inom snar framtid, har bara hyrt innan. Vad är extra viktigt att kolla upp innan/fråga om? Min kompis päron...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: Buzzter
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
514
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp