Bukefalos 28 år!

Självhäftande BH

emlem

Trådstartare
Jag behöver en axelbandslös BH till klänningen som jag ska ha på bröllop senare i sommar och snubblade över detta (och ja jag har bott under en konstant examensarbete bautasten)

hmprod
Så nu är den stora frågan, sitter de verkligen kvar om man rör på sig, blir varm etc? Nån som har erfarenhet ad dessa tuttbärande mussepiggöron?
 
Jag behöver en axelbandslös BH till klänningen som jag ska ha på bröllop senare i sommar och snubblade över detta (och ja jag har bott under en konstant examensarbete bautasten)

hmprod
Så nu är den stora frågan, sitter de verkligen kvar om man rör på sig, blir varm etc? Nån som har erfarenhet ad dessa tuttbärande mussepiggöron?
Jag vet de som varmt rekommenderar silvertape istället, men varning för att sätta tapen över bröstvårtan! :eek:
 
Jag vet de som varmt rekommenderar silvertape istället, men varning för att sätta tapen över bröstvårtan! :eek:
Precis. det här tyckte jag var ett smart sätt att forma lite lagom och täcka över bröstvårtorna. Det är inte alla som gillar att flasha dem :angel: :o
 
Jag behöver en axelbandslös BH till klänningen som jag ska ha på bröllop senare i sommar och snubblade över detta (och ja jag har bott under en konstant examensarbete bautasten)

hmprod
Så nu är den stora frågan, sitter de verkligen kvar om man rör på sig, blir varm etc? Nån som har erfarenhet ad dessa tuttbärande mussepiggöron?
Jag tycker den funkar riktigt bra på upp till c kupa, sen har jag svårt att tänka mig att den skulle fungera bra.... den funkar som allra bäst första användningnarna och håller då även för en del svettningar. Men efter 20 gången (tvättad med tvål emellan enligt instruktioner)och uppåt så började då min släppa om jag svettades, och en gång så tappade jag den på dansgolvet och min kompis fick lägga den i sin stövel och jag fick dansa barbystad resten av kvällen, tur man var full ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver verkligen något utan axelband. Har flera klänningar med bara axlar i olika former och jag tycker inte det är snyggt när...
2
Svar
27
· Visningar
2 360
Senast: sthu
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 663
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp