Ska jag åka in?

J

Japanesen

Jag är gravid i vecka 19 och igår när jag var ute med Hunden så mötte vi andra hundar och han blev helt knäpp och verkligen skulle attackera hunden som gick 2 meter från mig att det slutade med att jag fick nästan bära upp honom så att han inte skulle bita, efter det så fick jag värk i magen och det har inte släppt än :(..

Ska jag åka in och titta att allt e ok eller vänta?
Har Rutin-UL 15 maj..
 
Sv: Ska jag åka in?

Min BM får man aldrig tag på :(

Ringde akuten och dom ska ringa upp om några minuter..
 
Sv: Ska jag åka in?

Känner du dig orolig så tycker jag att du ska kolla upp det.

Är du inte orolig så lägg dig på soffan och vila ordentligt.

Men det är ju bara du som kan känna om det känns konstigt och fel på något sätt. Ingen annan kan avgöra det.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 538
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
232
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 467
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skatt
  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp