Bukefalos 28 år!

Skånska Distanssällskapet

bidanz

Trådstartare
Har försökt komma in på Skånska Distanssällskapets hemsida i flera dagar, men kommer inte in, har den bytt adress? :confused: Någon som vet? Brukar kika in då och då, och väntar och hoppas på träningsritter på Hovdala i sommar :)
 
Sv: Skånska Distanssällskapet

Hej! Jag är skånskas webmaster, det är så att jag jobbar med en ny hemsida eftersom det har varit så mycket strul med det gamla webbhotellet. Den har varit väldigt svår att uppdatera. Det kommer en idrott-online sida.

Skånska finns på facebook om du är med där, så kan du gå med och få info om allt som händer. Det blir ingen Hovdalaritt i sommar - utan nästa blir i oktober.
 
Sv: Skånska Distanssällskapet

Tack för svaret :) Då vet jag... synd att det inte blir någon träningsritt i sommar, hade varit så perfekt med uppladdning inför första CR i höst... Men, men får väl komma i oktober istället ;)
 
Sv: Skånska Distanssällskapet

Vi som arrangerar Hovdala hade antingen semester och var bortresta eller jobbade. Så vi fick inte ihop något datum i Juli.
// Linda
 
Sv: Skånska Distanssällskapet

Men man kan ju rida i hovdala med någon kompis också.Där är ju utmärkta ridleder och man lär sig mer om sig själv och sin häst och tempo om man planerar allt själv istället för att lita på arrangörens kunskap.På så sätt lärde jag mig jättemycket om mig själv och min häst./Rosa
 
Sv: Skånska Distanssällskapet

Kanske någon som är sugen på en träningsritt då? På hovala eller någon annanstans..? Behöver lite nya miljöer och nytt ridsällskap :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 295
Senast: Wingates
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 574
Senast: Eurydome
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 870
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Äntligen tog jag tag i att ringa vårdcentralen och har fått en "akuttid" till psykolog nästa vecka. Jag är alltid lika orolig inför att...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp