Bukefalos 28 år!

skimmel travhingst

Sv: skimmel travhingst

Majesty of rock bor i holm utanför halmstad :) han är en hingst :) väldigt häftig att titta på, väldigt unik. han är nästan kritvit nu förtiden och kvalade som sagt i måndags så han kommer förhoppningsvis att synas på tävlingsbanorna snart. =) jag tycker iofs att majesty har gått bra hittils över en och en halv miljon insprugna pengar. :) annars har ju lähdekorpi en grå kanon i träning, orso. som har ett antal raka v75 segrar att skryta med. men han är nog inte heller versam i aveln eller godkänd. orso är väldigt mycket mindre än majesty fyi. :P
 
Sv: skimmel travhingst

Din häst ser ju inte ut som en konstantskimmel, utan just stickelhårig. Det kan vara kopplat till Sabinoteckning, vilket din häst skulle kunna ha, om än inte typisk.
 
Sv: skimmel travhingst

Jo han är stickelhårig, om nå konstant skimmel tror jag inte jag har skrivit att han är :laugh:.
 
Sv: skimmel travhingst

gammal tråd men i danmark finns Olympic As tillgänglig han e oxå vit. Kom att tänka på skimmlar som var hyfsade för några år sedan Son Of Vasa & Fine Lucrative sen den härlige jänkaren Red Rhone som var med i Åby Stora Pris.
 
Sv: skimmel travhingst

det har du rätt i. men märrarna behöver ha lite lösa skott ibland:D
 
Sv: skimmel travhingst

Men son of vasa är inte annat än brun med lite stickelhåriga ben. är det rätt häst du tänker på.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
659
Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
372
Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp