Skrittmaskin?

Andyv

Trådstartare
Hej på er, ny här på forumet. Om tråden ligger i fel kategori, vänligen flytta den. Hittade inget om stall, anläggning, etc.

Anyway... Någon som har installerat skrittmaskin? Jag är intresserad av alla tips och råd ni kan komma med. Även vilken leverantör ni använde, vad det är för typ av maskin, vad använde ni för underlag, hur mycket hela kalaset gick på. Vad skulle ni ändra på nu i efterhand? Jag har tittat på de modeller som är under tak och där man har longerplats i mitten. Tacksam för all input och alla bilder. :-)
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 374
Senast: mackan
·
Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
2 933
Senast: MonteRose
·
Äldre Nu behöver jag lite input innan känslorna tar över förnuftet. I slutet på oktober ville en nära vän skiljas från sin sambo. Problemet...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 089
Senast: ginnies
·
Hästhantering Hej där, Först och främst hoppas jag att mitt inlägg hamnat i rätt forum, tyckte inte det var helt solklart vart jag skulle ställa...
2
Svar
25
· Visningar
5 479
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp