Bukefalos 28 år!

Skriva inlägg

L

linn_cool_

Var någonstans går jag in för att skriva en tråd? Hittar ingen "Skriv-inlägg-knapp".
 
Sv: Skriva inlägg

Eftersom du lyckades skapa den här tråden så utgår jag ifrån att din fråga saknar ett i, mellan "skriva" och "en tråd".

Välj vilket inlägg du vill svara på och klicka på någon av de tre länkarna i nedre högra hörnet på det (Citat-svar, Svara på detta eller Snabb-svar).

Vill du bara svara allmänt och inte riktat till något specifikt inlägg så är det bra att inleda ditt inlägg med att skriva "knapplån" (eller KL, eller knapp eller någon annan rolig förkortning) för att undvika missförstånd.
 
Sv: Skriva inlägg

Hittar du inte dessa
| Citat-svar | Svara på detta | Snabb-svar
i slutet på varje inlägg är du inte inloggad och då kan du heller inte skriva.
 
Sv: Skriva inlägg

men jag fattar faktiskt inte riktigt hur man gör en ny tråd, någon som har lust att förklara? ;P
 
Sv: Skriva inlägg

men jag fattar faktiskt inte riktigt hur man gör en ny tråd, någon som har lust att förklara? ;P

1. Du har gjort en tråd - gör likadant när du skapar den nya
2. Boj förklarade hur du skulle göra

Enkelt.

Och är det att skriva i trådar du menar så berättade ju tjota (med konstigt o) hur du skulle göra.

Om du fortfarande inte förstår så finns kanske utförligare svar om du kollar runt på detta underforum - "bukefalos-hjälp" :)
 
Sv: Skriva inlägg

Nu tror jag att du har blandat ihop neres med TS här. ;)

Men som sagt. Gå in i forumet du vill posta en ny tråd i -> tryck på Posta ny tråd uppe till vänster -> Skriv rubrik och inlägg -> Välj prefix -> Skicka tråden.
 
Sv: Skriva inlägg

Nu tror jag att du har blandat ihop neres med TS här. ;)

Men som sagt. Gå in i forumet du vill posta en ny tråd i -> tryck på Posta ny tråd uppe till vänster -> Skriv rubrik och inlägg -> Välj prefix -> Skicka tråden.

OOOPS!! My bad!
Ber om ursäkt neres!
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
442
Senast: Soffan74
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
1 951
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp