Kan inte göra inlägg i grupper på Facebook

Caoimhe

Trådstartare
Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i mina andra grupper, och samma sak där - rutan saknas.

Jag har rensat cache, jag har av- och ominstallerat appen, startat om telefonen, men inget hjälper. Jag har fortfarande inte möjlighet att skriva i någon av de grupper jag är med i.

Någon som har tips på lösning?
 
Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i mina andra grupper, och samma sak där - rutan saknas.

Jag har rensat cache, jag har av- och ominstallerat appen, startat om telefonen, men inget hjälper. Jag har fortfarande inte möjlighet att skriva i någon av de grupper jag är med i.

Någon som har tips på lösning?

Har du testat att logga in via webbsidan? Om du skulle få samma problem där så kan det ju vara något med Facebook eller ditt konto.
 
Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i mina andra grupper, och samma sak där - rutan saknas.

Jag har rensat cache, jag har av- och ominstallerat appen, startat om telefonen, men inget hjälper. Jag har fortfarande inte möjlighet att skriva i någon av de grupper jag är med i.

Någon som har tips på lösning?
Jag hade jättebekymme med internet igår.Segt och uselt.
Bukefalos funkade halvdant och SVTverkade blockat, gick inte att öppna. Idag är det som vanligt.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 458
Senast: Madalitso
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 119
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 263
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 993
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp