Bukefalos 28 år!

SpanskaLoppan

Trådstartare
Det är tydligen den stora grejen just nu. Att göra eget slime alltså. Så jag googlade och hittade lite recept.
Men jag har för mig att jag läst artiklar om att en del recept innehåller ingredienser som är farliga?
Här på buke brukar folk vara sansade och ha lite koll så - har någon gjort eget slime? Med glitter? (Det MÅSTE tydligen vara glitter i annars öppnas portarna till helvetet och apokalypsen är över oss! Iaf om man ska tro barnen i min närhet :nailbiting::laugh:)
 
Jag har inte gjort det, men många recept innehåller bara potatismjöl, olja och vatten, vilket låter ganska ofarligt. Plus karamellfärg och glitter då. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära bukefalosare, jag behöver råd. Jag har fått ett mejl ifrån en anonym mejladress. Mejladressen saknar användaruppgifter...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
19 473
Senast: Isituss
·
Skola & Jobb Jag har ett problem. I veckan fick jag reda på att vi ska iväg med jobbet, min spontana tanke var NEJ!!! Sa till min chef att jag skulle...
2
Svar
36
· Visningar
5 308
Senast: Mammas
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 850
Senast: Mirre
·
C
Hästhantering Imorgon tänkte jag ge mig ut och rida helt själv för första gången med min foderhäst. Har ridit honom själv ett par ggr förut, men då...
Svar
11
· Visningar
2 144
Senast: Curly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp