Sluta nattamma?

Vaknade idag med sprängande huvudvärk. Måste få sova nu, pallar inte.
Min man jobbar bara imorgon sen är han ledig en vecka så då får vi köra ett race.
Håll tummarna att det ska funka och att han inte kommer gråta allt för mycket :nailbiting:
 
Håller tummarna för att det går bra för er!

När vi slutade med nattamning bytte vi först ut den mot ersättning, OM hon nu vaknade för att hon var hungrig. Tror det tog en månad så kunde vi sluta med ersättning också, men för oss som föräldrar kändes det som en enklare övergång. Jag slutade också att amma henne till sömns innan vi rörde nattamningen för att inte känna att hon behövde äta för att somna utan kunde somna ändå. Nu var förvisso vår dotter yngre än ditt barn men det gick mycket enklare än vi hade förväntat oss!
 
Vaknade idag med sprängande huvudvärk. Måste få sova nu, pallar inte.
Min man jobbar bara imorgon sen är han ledig en vecka så då får vi köra ett race.
Håll tummarna att det ska funka och att han inte kommer gråta allt för mycket :nailbiting:
Det kommer gå bra!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 707
Senast: Madalitso
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 033
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 464
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp