Bukefalos 28 år!

Smala ridstövlar?

Pandora

Trådstartare
Hej. Nu är det så att jag vill ha ett par ridstövlar men mina fötter är för långa för vadstorlekarna.
Så jag letar efter ett par ridstövlar i strl 40 med 32-33cm i vaden. Har ni något tips?
(Är student så ett par billiga hade ju hjälpt också)
 
Jag har lite av samma problem som du har...iaf köpte jag ett par från crw (hööks) modellen heter Viktoria (tror jag:confused:). De är flexibla och passar de flesta dessutom väldigt sköna:) kostar lite över 2000kr har jag för mig.:laugh::confused:
 
Har exakt samma mått som dig och fick leta jättelänge efter stövlar!
Har ett par från ariat som jag fick beställa hem i narrow, kan kolla vilken modell det var :)
 
Jag har lite av samma problem som du har...iaf köpte jag ett par från crw (hööks) modellen heter Viktoria (tror jag:confused:). De är flexibla och passar de flesta dessutom väldigt sköna:) kostar lite över 2000kr har jag för mig.:laugh::confused:
Tror inte att den modellen finns kvar dock
 

Liknande trådar

Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 024
Senast: Ketrawzc
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
631
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 318
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp