Bukefalos 28 år!

Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

MaRomer

Trådstartare
Åkte natten till lördag med sonen till akuten. Och har har krupp. Fick andas adrenalin+ fick kortison. Har har blivit bättre

Men sen vaknade han för ca 30 min sedan och han var svettig men är ändå kall. Och har ingen feber. Ska vi oroa oss eller detta är normalt?

Han har fått 1 dos Mollipect på 2,5 ml. Han har ätit dåligt sedan i fredags kväll.
 
Sv: Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

När det gäller barn och luftvägar är ett telefonsamtal till sjukvården aldrig fel.
 
Sv: Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

Hur har det gått? Är ni kvar hemma eller har ni fått åka in? Hur mår lillkillen?
 
Sv: Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

Hur har det gått? Är ni kvar hemma eller har ni fått åka in? Hur mår lillkillen?

Vi stannade hemma och lillkillen somnade om i sin säng och har sovit till 09.50!!! Han brukar gå upp senast 8.00 men helgen har varit konstig och jobbig för honom.
 
Sv: Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

Vilken tur att han fått vila ut!
Tänkte på er plutt inatt när jag låg vaken.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 632
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 739
Senast: tott
·
Hundhälsa Behöver bolla lite om ngn varit med om liknande. Har en liten Chihuahua kille på 12 år som har konstaterat hjärtfel/klaff fel sedan...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: super
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 746
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp