Bukefalos 28 år!

Snacka om att vara flockledare...

Sv: Snacka om att vara flockledare...

Caesar Milan släng dig i väggen! Fan vad ballt, blev riktigt impad när han mötte den skällande hunden, hon hade inte koll på 1 och han behövde bara peka lite åt sina.. Harmoni.....
 
Sv: Snacka om att vara flockledare...

Ja, det var läckert. Skulle ha varit intressant att se hur man bygger upp en flock på det här viset.
 
Sv: Snacka om att vara flockledare...

Satt just o kollade på den då den var uppe på ett annat forum. Blev helt klart impad av honom. De såg så glada o snälla ut hela högen. Blev lite full i skratt när de mött hund, sprungit genom trafik, sprungit bakom en häst i full kontroll, sen är det fåglar på en äng o alla hundar springer helt plötsligt vind för våg.
Men en helt klart sevärd film. Härlig natur med.
 
Sv: Snacka om att vara flockledare...

Tänk om man skulle kunna ha sån pli på hund-rackarna....jaja drömma går ju alltid:D
 
Sv: Snacka om att vara flockledare...

Satt just o kollade på den då den var uppe på ett annat forum. Blev helt klart impad av honom. De såg så glada o snälla ut hela högen. Blev lite full i skratt när de mött hund, sprungit genom trafik, sprungit bakom en häst i full kontroll, sen är det fåglar på en äng o alla hundar springer helt plötsligt vind för våg.
Men en helt klart sevärd film. Härlig natur med.

Jag tolkade det som att hundarna fick något "fri"-kommando där på åkrarna, eftersom de samlar ihop sig sedan igen när åkrarna tar slut? :)
 
Sv: Snacka om att vara flockledare...

ok, du har säkert rätt, jag kollade inte hela filmen.
jag hade inget ljud på så det var kanske därför jag missade kommandot. Härlig film var det iaf.
:laugh:
 
Sv: Snacka om att vara flockledare...

Gud vad härligt :laugh: vilken flock!
Som Raven_ sa, släng dig i väggen fjantCecar :p
 

Liknande trådar

Mat Jag vill komma ifrån chips och godis på kvällarna, men ändå ha något gott snacks att tugga på framför en bra serie eller film. Vad äter...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 187
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
16 106
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 513
Senast: Kjerulfia
·
  • Artikel
Dagbok Så bra beskrivet en så svår grej att beskriva
Svar
0
· Visningar
627
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp