Bukefalos 28 år!

Snart dags för ett års kalaset.

I

Intejaag

Och jag funderar på vad man skall ha för tårta? om man skall han någon alls?

Hur gjorde ni, vad hade ni på era smås ettårskalas?
 
Sv: Snart dags för ett års kalaset.

Jason tajmade sin 1-årsdag med över 39 grader i feber och öroninflamation. Plus att vi hade en magsjuka som cirkulerade i mellan oss tre.
Men kalas blev det i alla fall.
Släkt och nära vänner kom. Vi bjöd på tårta och kakor. Inget avancerat direkt.

Tårtan såg ut så här.
19203253.jpg
 
Sv: Snart dags för ett års kalaset.

Vi gjorde ingenting avancerat.

Tårta med hans namn på precis som ovan, lite bullar och saft och kaffe.
 
Sv: Snart dags för ett års kalaset.

Jag gjorde egna tårtor o egna bullar. Inget fancy så

När Jakob fyllde 1 år bodde vi i en ganska liten lägenhet så vi hade kalaset utomhus i en park med 4Hgård.
Nu fyller ju Jakob på sommaren annars kan det ju bli lite kallt :)

Men det var väldigt uppskattat och man kunde bjuda alla man ville eftersom naturen ju har plats för alla:D Så det var en massa ungar med som sprang o härjade i gräset, klappade getter och smaskade tårta.
Jättemysigt!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 896
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 505
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp