"Snart" dags :)

C

Criks Pacific

Då är det snart dags för årets första (och min andra! :)) distansritt!
10 maj på Hökensås, är det någon mer som ska dit?
Hur gör ni för att träna upp konditionen på era hästar?
Sedan undrar jag också om det är krav på säkerhetsväst nu efter årsskiftet..
Har ni några mer tips/erfarenheter får ni gärna skriva dom också :D
 
Sv: "Snart" dags :)

Hej! Jag ska också på den 10 maj :rofl: Min allra första tävling ;) Har en liten arabkille som blir fem här i sommar. Men vi ska bara rida en pp. Men det är iaf ngt :D Så vitt jag vet så var det bara i hoppning det gällde med säkerhetsväst? Inte i distans vad jag har hört iaf. Men jag kan ju ha fel ;) Kram! Sandra
 
Sv: "Snart" dags :)

Jag ska ju också med :angel:
Om du har missat det alltså ;) Vi måste se till att rida många långa turer iaf :):)
 
Sv: "Snart" dags :)

Du kan komma till mig i sommar så kan vi rida ut ihop och träna ;) Vi är nog i hyfsad form tills dess... Finns gott om ridvägar här :D
 
Sv: "Snart" dags :)

Jaaa det måste vi fan göra :)
Shit det var ett tag sen vi var inne på msn samtidigt, sorry för trådkap Frida ;)
 
Sv: "Snart" dags :)

Jag är aldrig inne på msn längre :o Men på telefonen finns jag alltid... Men det vore skoj, dra ihop några o de i stallet vill säkert hänga på. Så kan vid rida 1-1,5 mil eller nåt sånt :)
 
Sv: "Snart" dags :)

Jag har annat för mig :angel: Typ, jobba, äta, rida, sova. :o

Nä, inget mera trådkap nu kanske... Men - jag håller gärna i en långritt i sommar!
 
Sv: "Snart" dags :)

Nja... Han är ju helt ur form nu. Kanske är att fresta på för mycket. Det återstår att se. 10 maj är ju jättesnart :D
 
Sv: "Snart" dags :)

ja men du kan ju rida 1,8 milaren :angel:
Det klarar du, det är ju drygt två månader kvar ;)
 
Sv: "Snart" dags :)

Haha får man skritta hela vägen? :D Nää tror vi håller oss hemma, eller får man åka och bara miljöträna? Det hade varit roligt :)
 
Sv: "Snart" dags :)

:idea:jag funderar på att ta den med våran global handsom,kunde vara kul och ligger rlativt nära för mig som bor i göteborg
mvh anne billingens distans ridklubb:p
 
Sv: "Snart" dags :)

hej=) undrar om de e någon som ska rida åtta mil på greveritten den 23 maj??=) ha inte riridt den o hade varit kul o rida ihop me någon som oxå ska ta de lugnt?!=) mvh connie
 
Sv: "Snart" dags :)

Jag ska till hökensåsritten och det är på lördag (9 maj) det ska bli super kul. Jag ska rida T50 km. Det är många startande på denna tävling totalt 85 st ryttare på hela tävlingen :)
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 784
Senast: Habina
·
Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Fiorano
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 279
Senast: Dentaku
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp