Bukefalos 28 år!

Snart hundägare! =) namnförslag?

Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

och nu är jag less på at tinte kunna bestämma mig, så nu har jag till 99% säkerhet bestämmt mig för att det är en MÅNS! :love:
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Sigge tycker jag är jätte guligt! eller Diesel. Jätte söt förresten :love:
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Där sa du ju det ultimata namnet själv:idea:

TURBO:love: :love:
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Äsch, en hund måste få ha karaktär!:D

Själv drömmer jag till sambons fasa om en hund som ska heta rosmarie!:D:D:D:D:D
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Där sa du ju det ultimata namnet själv:idea:

TURBO:love: :love:


Nähääääää :D

Här ÄR Turbo :love:

183330.jpg
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Det är alltid svårt att döpa djuren...Min (ovan) Heter Rippåsens Zito men det fanns inga andra alternativ när jag träffade honom än TURBO...han bara hette det....
Det brukar kännas efter en stund "vad hunden heter"

By the way så kom "min Turbo" i mitt liv ung som din gjort.....:love:

DSG är UNDERBARA hundar, du kommer att bli tårögd av deras tillgivelse.....
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Båda kan väl heta Turbo?
Det hette min katt:)
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Till denna underbara varelse :love:

http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg
http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg

Men vad ska han heta? Han heter just nu "Den där Dennis", vilket även är det namn som kommer stå i hans papper antar jag?? Men jag vill inte ha en hund som heter Dennis :p familjens hund heter Lucas och det låter ju ändå ganska lika när man ropar namnet... så han måste heta något annat, men vad? Ge mig förslag :) Gärna nåt på D, men inget måste, alla förslag är välkomna!

Egentligen tror jag inte på ödet, men denna gång vetti tusan... Allt började den 17 juni. Då jag för första gången kom i kontakt med en helt underbar liten tik, som jag spenderade hela sommaren med... jag som länge funderat på vilken den perfekta rasen för mig skulle vara fick mitt svar, en Dansksvensk gårdshund! Sommaren spenderades till att skaffa mer info om rasen och kolla upp uppfödare i närheten. Har sedan dess hållt koll på en uppfödares hemsida som hade planerat en valpkull. Men tänkte ändå i sinnet, att det får vänta med en liten valp, du ska ju faktiskt spara till en häst Emelie. Jag fortsatte följa hemsidan och hur det gick med tiken och valparna och när de var födda såg jag "En hane otingad" Tänkte att jag kanske ändå ska vänta med att skaffa hund på ett tag. 4 veckor senare så var han fortarande otingad, så jag ringde (det skadar ju aldrig att ringa och höra lite) dagen efter åkte jag och tittade på valparna. Blev helt kär förståss, vem kan motstå små söta 5 veckors valpar :angel: Men till min förvåning när jag blivit helt kär i den söta lilla valpen så var det ändå 2 stycken som hade förtur på valpen :eek: Den ena personen valde den andra hanen, bara en kvar som ska bestämma sig och för några minuter sedan ringde uppfödaren! Han är din om du vill ha han!!!! :love: Han är perfekt, ja ni ser ju sälva på bilderna :p och verkar trots sin ringa ålder väldigt modig och kelen :love:

Eftersom jag ska till thailand den dagen han är leveransklar så måste jag vänta 2 veckor extra på att han ska få komma hem till mig! :eek:

(Ursäkta mitt långa inlägg med 1000 smiles)

Han ser ut som en liten Boss!
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

lite uppdatering...
Det blir en GLENN! :love: Han gick prick fritt igenom vet. besiktningen. Ska skriva på papperna imorgon så då är jag hundägare på riktigt!!! Men hämtar honom inte förrän den 25:e dec då jag kommer hem från Thailand. haha, hade nästan kunnat stanna hemma för att få hämta honom i morgon istället, längtar så :D Så efter den 25:e kommer det måååånga fler bilder på underverket :D
 
Sv: Snart hundägare! =) namnförslag?

Jag tycker att Kasper var det finaste:p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 892
Senast: Myrten
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 115
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa hund om 1-3 år. Han har växt upp med hundar i familjen(enbart som sällskap) och jag har haft...
2
Svar
25
· Visningar
1 747
Senast: Fruentimber
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
16 741
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp