Bukefalos 28 år!

Snygg klösmöbel

transmission

Trådstartare
Hej!

Vet att det tidigare funnits en tråd där TS sökte snygg klösmöbel, och fick då ett tips. Har sökt men hittar inte sidan! Någon som vet? Det var lite dyrare möbler, utan den jäkla kofärgad plyshen :p och som inte helt uppenbart såg ut som ett klösträd.

Har även googlat men inte hittat något intressant för ett vettigt pris. Någon som har några tips eller idéer?
 
Sv: Snygg klösmöbel

Petfun rekommenderas varmt. De håller i evigheter, och de flesta texildelar går att ta av och köra i maskin (och byta ut om de blir slitna).

Det finns ett märke som heter Catwalk som levererar liknande träd i "byggsats" så man kan knåpa ihop hur det ska se ut själv.

Vill man ha snygga (men dyra!) klösprylar som inte är träd finns cat on. Ingen aning om kvalitet dock, min studentplånbok tillåter inte sånna prylar...
 
Sv: Snygg klösmöbel

Tusen tack för svaren! Precis vad jag letade efter. :)

Märket "Catwalk" hittar jag inte någonstans, har du någon länk?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har googlat och sökt i forumet men inte hittat något svar på min fråga, men finns det någon tråd dom tar upp specifikt denna...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: caballus
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 239
Senast: Voeux
·
Hemmet Skapar en egen tråd för detta eftersom det sannolikt är någon annan i framtiden som kommer ha samma problem. Vi målar om lägenheten och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
14 438
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Lii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp