Snygga färger till brun/vit skäck?

Plantan

Trådstartare
Får svår idétorka när det gäller färger till brun/vit skäck. Vad för färg blir snyggt på schabrak mm? Har svart som grundfärg nu, men det är ju så trist! Vilken färg på träns och sadel, brunt eller svart? Tips tack! Och såklart gärna bilder! :)
 
Har ingen bild men...
De brunskäckar jag träffat tycker jag ha klätt i brunt läder i kombination med färger som blå, turkos, grön och lila - de kalla färgerna med andra ord. Varma tycker jag funkar mindre bra.
 
Ja, brunt läder definitivt. Var inne på grönt, gillar mörkgrönt. Lila kan nog bli kul! Vad tror du om orange?
 
Ja, brunt läder definitivt. Var inne på grönt, gillar mörkgrönt. Lila kan nog bli kul! Vad tror du om orange?

Grönt i alla dess former tror jag kan bli jättebra, lila med! Orange tycker jag beror lite på vilken brun nyans det bruna är i, så att säga. Är det mörkare brunt, alternativt lite åt det "gråare" hållet så tror jag absolut att det kan vara snyggt, men är det mer åt det rödbruna (alltså inte fux, men med väldigt röda "undertoner") tror jag inte det passar. Men det är ju bara min åsikt såklart! ;)
 
Jag tycker att brunt läder är snyggast på brunskäckar :) och cerise (mörkrosa eller "starkrosa" neon rosa) på schabrak ;):)
Neonrosa! Wow! Vilken kombo, den hade jag inte kommit på själv!
En svart/vit säck skulle vara mycket lättare att hitta matchande grejer till... då passar alla färger!
 

Liknande trådar

Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 619
Senast: Time Lord
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
781
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: iNHALE
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Flytta eller ej?
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp