Bukefalos 28 år!

Solskyddsfaktor, vilken är er favorit?

Sv: Solskyddsfaktor, vilken är er favorit?

Som ginger och alltså extra känslig så är detta det enda som funkar RIKTIGT bra:

burka_72795115.jpg


:angel:

Om det hade varit lite mer praktiskt så hade jag lätt kört på det där! :D
 
Sv: Solskyddsfaktor, vilken är er favorit?

Anthelios 60!!! Det är världens bästa ansiktssolskydd. Den går på lätt som en dröm, är helt osynlig, och täpper inte till porerna. Jag har på mig den varje dag året om. :)

Det är La Roche Posay som gör den, och det är flaskan med uppstickande kork i SPF 60 (sunscreen fluid) som är bäst. Krämerna på tub är kännbart fetare.

Jag måste väcka tråden till liv och berätta att jag i veckan klickade hem en solskyddsfaktor från just La Roche Posay, fast det blev en på tub ändå - Anthelios XL. Dry touch gel-creme med SPF 50+. Jag blev lite lockad av att den skulle ha en mattande finish. Fick den igår så jag har bara hunnit använda den en dag ute i solen och kan inte tala för hur hyn påverkas av den på längre sikt. Men än så länge är jag kär! Visst, den är inte riktigt så lätt som jag hade hoppats, men absolut den lättaste av alla jag testat med så hög SPF men den gav verkligen en mattande finish och en nästan pudrig känsla!
 
Sv: Solskyddsfaktor, vilken är er favorit?

Fast att använda samma till ansiktet resulterar ju bara i att ansiktet reagerar med finnar och dålig hy då det inte är gjort för att användas i ansiktet?
 

Liknande trådar

Fritid Nu är det dags för ytterligare ett favoritprogram. Stjärnorna på slottet drar i gång! Precis som i Så mycket bättre så vet man lite...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att...
Svar
6
· Visningar
369
Senast: Sassy
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 296
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 324
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Klädsel vid bröllopskörning

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp