Bukefalos 28 år!

Sommartoffel

Ja, verkligen. Eller sparka sig själv på anklarna... :nailbiting:
Och trampa sig på tårna med, när man vrickat foten och smärtreaktionen är att dra upp den smärtande foten och sätta den nära den viktbärande...

Mvh nageltrång på stortån i flera år pga trampade mig själv med träskon...
 
Jag är också på utetoffeljakt gärna något som inte är i plast. Ni som kör på träskor vrickar ni er inte, tycker de är lite höga att springa runt på ojämnt underlag i.
Nej inte alls. Å andra sidan brukar jag inte springa skogsstig i dem som när jag var liten (jag kanske vrickade mig ngn gång som liten då, minns inte.), hoppa hopprep har jag gjort någon gång förra året och det är problemfritt. Min trädgård är inte så kuperad eller stor att den kräver att jag springer i terräng i dem, däremot händer det mer ofta att jag gräver och det är mycket stabilare än plastsulor mot spaden :)
 
Älskar birkenstock arizona! Däremot kanske modepolisen hade jagat mig med iom att jag alltid har strumpor i
 
Jag ser att det finns en uppsjö modeller. Är alla lika bra?

Jag har inte testat alla men har haft Arizona (klassikern med två remmar över foten) i många år och fick även ett par Boston (klädd främre del, öppen häl) i julklapp. Det är samma sula i alla (tror jag?) så jag tänker att det beror lite på vad man föredrar av "överdelar" och remmar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått problem med fötterna. Det första är att de blir otrolig varma i skor, på ett sätt som känns obehagligt. Även i skor som ska...
2
Svar
26
· Visningar
1 415
Senast: Tassa
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 150
  • Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 149
Senast: Lingon
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 396
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp