Bukefalos 28 år!

Spärrat konto.

Mammas

Trådstartare
Jag loggade ikväll ut för att testa att logga in som "DenHemligeBukefalisten" (lektråd på ÄU). Testade fyra gånger med det som användarnamn, fel alla gånger. Sedan loggade jag in som Mammas, rätt lösen så jag kom in direkt. Efter en liten stund fick jag en ny idé, loggade ut igen och försökte logga in som DenHemligeBukefalisten igen. Men det hade inte gått en kvart ännu, så det var femte misslyckade försöket på rad. Alltså spärrat en kvart.

Innan det hade gått en kvart försökte jag logga in som Mammas igen, men det gick inte. Kom till sist in, men det visade sig att om en försöker innan en kvart gått så tas det om, dvs då börjar jag om på en ny kvart. Ska det vara så?

Men i vilket fall hade jag fått ett mejl, där det står såhär:¨

Mammas,

Ditt konto på Bukefalos har blivit låst då någon har försökt att logga in på kontot med fel lösenord mer än 5 gånger. Du kommer att kunna logga in igen om 15 minuter.

Den person som försökte att logga in på ditt konto hade följande IP-adress:

Jag är inte helt säker på vad jag har för IP, men det bör inte ha varit någon som exakt just då försökte logga in på mitt konto? För jag misslyckades inte någon gång när jag skrev in lösenordet med Mammas som användare.

Varför blev det ändå så att jag fick mejl, är det för att jag försökte logga in innan de femton minutrarna gått?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kan inte logga in på kontot och har nu begärt nytt lösenord många gånger. Redan för flera veckor sen gjordes det första försöket...
Svar
3
· Visningar
598
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 285
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 784
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp