Sparkar igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sparkar igen

Ingen bebis här heller... inga känningar alls... men det hade jag inte senast heller... Tilde föddes i v38 och nu är jag i v39 och det känns som jag gått över...hihi vem vet, jag kanske går över två veckor istället denna gång... pust.... :crazy:
 
Sv: Sparkar igen

Jo jag bor strax utanför Ljungby... en mil utanför... jo det blir ju Ljungby BB för min del... Har något hänt ännu??
 
Sv: Sparkar igen

Inget händer här inte... men men, det händer väll när man minnst anar det... Jag kanske skulle packa <bb väskan snart.... men jag vet inte riktigt vad jag ska packa ner... Kanske packa en liten väska till lill tjejen om hon ska bo hoss farmor.... men jag är inte riktigt beredd ännu... det har gått väldigt fort dom här 39 veckorna.....
 
Sv: Sparkar igen

Ja det vill jag lova att det gjort... fattar inte att det är dags än... men som sagt det kanske kan vara bra att packa ner lite grejor iaf... om inte annat packa ihop saker till hunden som ska till en bekant under tiden... kan väl vara skönt att inte tänka på det mitt i allt... Nä nu hoppas jag verkligen att det ska komma snart...
 
Sv: Sparkar igen

Nej, inget händer här så idag tröttnade jag på att sitta och vänta hemma, så jag åkte till jobbet... dom blev lite förvånade när jag kom in och satte mig och fällde upp datorn och började jobba...hihi, men det är bättre för då kan man sitta uppkopplad på nätet och surfa lite, glada blev dom oxå för jag hade ju med mig fika.... ;)
 
Sv: Sparkar igen

Jag är smal och har hela tiden fått höra att min mage är så himla liten. Ganska irriterande när jag känner mig som en flodhäst och ökat iaf 15 kg :angel: Så jag tror inte riktigt på smal/kraftig teorin :D
 
Sv: Sparkar igen

Hur ligger du till på "mäta-magen-skalan" då? Jag låg i överkant i början men ligger nu på medelvärdet.

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 142
Senast: Dorinda
·
Hästvård Känner att jag behöver skriva av mig… Jag köpte (räddade) ett varmblod i somras, 6 år gammal, nätt och fin, med super bra lynne, trots...
Svar
17
· Visningar
3 711
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 092
Senast: Ajda
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp