Sparkling bustier!

LindgrenV

Trådstartare
Jag har en jättefin blå klänning (som jag fått av Matmissbrukaren :bow:) som jag hade tänkt ha på jul/nyår. Men, hrm, jag är för tillfället lite storbystad så överdelen sitter lite tight. Den har knappar ned till midjan där kjoldelen börjar. Klänningen är fin att ha uppknäppt om man har ett linne under, vilket jag haft förut. Men de linnen jag har ger ett så vardagligt intryck - så för att festa till looken lite tänker jag mig att någon glittrig/paljett-bustier eller linne borde fungera att ha under i stället.

Men jag hittar inga!!! :nailbiting:

Så, är det någon här som vet var man kan hitta en sådan? Helst silver eller guld. Klänningen är marinblå :)
 
Sv: Sparkling bustier!

Jaaa! Perfekt! Tack, tror nämligen att Lindex finns här i stan så då slipper jag förhoppningsvis frakt också!
 
Sv: Sparkling bustier!

KL

HM har en på rea just nu, 75 kr! Testade den idag och den satt grymt snyggt! hittade dock ingen bild . .
 
Sv: Sparkling bustier!

Jag vill se bild på resultatet, är jättenyfiken av någon andledning!
 
Sv: Sparkling bustier!

Haha absolut! Jag ska förbi stan när jag varit i stallet, så vi får se om jag hittar någon bra i eftermiddag :idea:
 

Liknande trådar

Tjatter In med bilder på fina klänningar, smycken och outfits som passar till att fira nyårsafton. Vad tänkte ni ha på er vid nyår och hur ska...
2
Svar
22
· Visningar
3 733
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp