Bukefalos 28 år!

Spooks kavajer i storleken?

Harbor

Trådstartare
Hej, nån som kan säga hur Spooks kavajerna är i storlekarna? Dottern ska köpa en begagnad i xs och hon är typ xs-s normalt i överdel. Låter det ok?
 
Sv: Spooks kavajer i storleken?

Jag tycker de är normala. De är ju väldigt stretchiga så hon kan säkert ha den om hon inte är mega lång.
 
Sv: Spooks kavajer i storleken?

Jag tycker att dom är ganska små i storlek. Jag har normalt S i överdelar men måste ha M i Spookskavajerna.
 
Sv: Spooks kavajer i storleken?

De är normala men ganska figursydda så en del behöver gå upp en strl av den anledningen. Tror det blir bra till henne :)
 
Sv: Spooks kavajer i storleken?

Jag tycker de verkar tämligen normala i storlekarna och stretchiga i tyget. Har själv provat en sådan en gång, hade XS i den, satt som en smäck! :)
Har i vanliga fall XS (34-36) i överdelar och är 162 cm/ca. 52 kg.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 249
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 069
Senast: MiniLi
·
Utrustning Familjens ponny ska snart springa Pay n Ride och Pay n Jump med såväl matte, 10 år , som husse 14. Man måste ju inte vara finklädd, men...
Svar
4
· Visningar
658
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp