Bukefalos 28 år!

Sportiga, svala ridbyxor!

Panter

Trådstartare
Letar efter nya ridbyxor att tävla med i terrängen när jag rider fälttävlan. Söker efter ett par ljusa ridbyxor, gärna gråa eller "beiga" men vita duger även fint. Är öppen för andra färger också. Vill gärna se att dom är stretchiga eller sportiga i modellen! Tycker att det borde finnas mer sportaktiga ridbyxor på marknaden. Det är ju ingen hemlighet att man blir varm när man rider, speciellt i terrängen, så var finns alla träningskläder man kan använda som ryttare? Har jag missat dem?
Tacksam för tips! :)
 
Jag skulle säga ridtights, de börjar ju säljas av fler "vanliga" hästaffärer nu. Vet inte om de finns i vitt dock i de fabriksgjorda, men man kan alltid få uppsytt i valfri färg.
Lätt, svalt, stretchigt, bekvämt.
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 234
Utrustning Jag är på jakt efter ett par nya ridbyxor eller ridtights. Min krav: - Strechigt tyg, gärna vattenavvisande (de jag har nu är polyamid...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: Santos
·
Utrustning Hej! Jag har ett par ridbyxor som jag köpte precis när jag skulle börja rida, för ett halvår ca. alltså. Nu har dom tänjt ut sig rejält...
2
Svar
36
· Visningar
4 742
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp