Bukefalos 28 år!

Städning och tvätt med busig katt

Nu är både jag och katt slut för idag.

Städtjejen och jag var nöjda, när hon gick för dagen. Jag beställde fyra dammsugarpåsar till min dammsugare för 77 kronor med fri frakt från amazon, får hem dem i morgon. som hittat... När man har 398 kronor kvar på kontot till den 18'e...

Hemvården var precis här och den första de frågar efter är Minnie :). Hon sov på översta klätterträdshyllan, men kom givetvis ner för att hälsa.

Spelar Travian Kingdoms o slötittar på TV'n. Jag ska se på Property brothers 20.50, sen får vi se om Minnie o jag drar oss tillbaka för 22 ljudboken i Sagan om drakens återkomst. Vi har kommit halvvägs in i boken tror jag... :D

Lite varm choklad innan jag lägger mig för jag är frusen och så ska jag se om jag kan diska min cricut skärmatta, så den klibbar igen..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Minnie har legat i en av kojorna (för ovanlighetens skull) på klätterträdet sen A (hemstäd) gick. Jag ska smyga in i sovrummet och...
Svar
1
· Visningar
201
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp