Bukefalos 28 år!

Stalljobb i Norge?

derficutly

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av att jobba i stall i norge? Hur hittar man jobb? vad är det för lön? Alla tips och berättelser välkommnas!
 
Sv: Stalljobb i Norge?

jag jobbar i ett stall hær i norge, dock inte "rent" galoppstall, men min chef har några galopphæstar.
Jag jobbar 5 h om dan/5 dar i veckan och får ut ca 9.000 nok i månaden. Så lønerna ær helt okej hær :)
Om du hittar ett jobb hær så får du høra av dig, alltid kul med lite hæstgalna svenskar hær :)
 
Sv: Stalljobb i Norge?

hej! vad kul! vad heterdin chef? Jag har mailat till álla tränare som står med på ovanstående sida. Fått några svar. Vi får se vad som händer.. vart i norge är du?
 
Sv: Stalljobb i Norge?

jag ær i oslo, pm.ar dig om
namn :)
 
nu när vi är inne på jobb!! ingen som vet någon som söker jobb här nere i skåne? jag behöver rid hjälp till mina galopp hästar. :bump:
 
Sv: Stalljobb i Norge?

hej !
någon som har koll på vart man kan hitta travtränare?
Är också på jakt efter stalljobb i Oslo men har svårigheter att hitta stall att söka på.
någon som har tips?

okej såg ju nu att det kanske inte var så lämpligt att fråga efter travtränare i galoppforumet..
men tips på stall i Oslo-området som kan tänkas behöva folk?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stalljobb i Norge?

hejsan mitt namn är angelica och kommer att flytta till oslo i början på mars och vill verkligen jobba i ett stall eller på hunddagis då det är det jag är duktig på =)

Du vet inget stall eller hunddagis som skulle vilja anställa en arbetsvillig svensk tjej på 23 år?

Du får gärna melja mig på angelica._.andersson@hotmail.com om du vet något ställe =)
 
Sv: Stalljobb i Norge?

Liv Kristiansen på Övrevoll brukar skicka meddelanden till alla som är på deras sändlista om personer som söker jobb.

Gå in på ovrevoll.no så hittar du säkert hennes mailadress.

Lycka till!
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som ska jobba inom äldreomsorgen i Norge i sommar? Hur gjorde ni för att hitta jobb och boende där? Hur länge ska ni vara där?
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Sebastian
·
Juridik & Ekonomi Hrm. Jag blir inte riktigt klok när jag googlar om det är fritt att beställa varor från Norge, eller om man behöver betala moms...
Svar
2
· Visningar
361
  • Artikel
Hästnyheter Beslutet om att ett hästvälfärdsråd skulle skapas inom Norges Rytterforbund kom under hösten. Nu meddelar förbundet att de arbetar för...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp