Bukefalos 28 år!

Steg 2 i vår?

Sv: Steg 2 i vår?

Jag skulle ha gått den men sen de valde att ta den över 2 olika tillfällen så blir det lite svårt. Ganska jobbigt att åka från malmö till sthlm 2 gånger istället för en gång som förr.
 
Sv: Steg 2 i vår?

;) Vi betraktar knappast strömsholm som Stockholm häruppe...

Jag hade önskat en uppdelning och gärna på sommarlovet eftersom jag är lärare och inte har möjlighet att ta ledigt under terminerna, så dessa datum hade varit perfekta om inte det inte vore för att jag skall ha barn i juni...... så synd jag hade hoppats att kursen i vår hade gått i april.

Finns det datum satta för hösten också redan eller?
 
Sv: Steg 2 i vår?

Madde71 skrev:
;) Vi betraktar knappast strömsholm som Stockholm häruppe...

Jag hade önskat en uppdelning och gärna på sommarlovet eftersom jag är lärare och inte har möjlighet att ta ledigt under terminerna, så dessa datum hade varit perfekta om inte det inte vore för att jag skall ha barn i juni...... så synd jag hade hoppats att kursen i vår hade gått i april.

Finns det datum satta för hösten också redan eller?

Nää inget som jag har hittat iallafall..

Tycker också det är synd att kursen är vid två tillfällen, bor också en bra bit från strömsholm..
 
Sv: Steg 2 i vår?

Då ursäktar jag mig så mycket!!!
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
18 19 20
Svar
385
· Visningar
23 303
Senast: Cavallo
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 812
Senast: Ms_Antrop
·
Övr. Barn Min 4 åring kan de flesta bokstäver och skriver gärna och ofta. Hon skriver bokstäverna rätt, men det lustiga är att hon skriver...
Svar
18
· Visningar
1 606
Senast: Mirre
·
Ekonomi & Juridik Hej, Dottern vill skapa sitt eget märke och prova sätta det på ridbyxor. Vi vet inte ens var man börjar… fick tips om Alibaba men...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp